26/11/2014

Woman Crush Wednesday #5 : Shenae Grimes

California. California. California.
It's just an obsession. I love California inspired outfits. I love high waisted denim shorts. I love crop tops. I love maxiskirts. I love silver jewellery. I love slouchy tops and cardigans. I love leather boots. And Shenae Grimes is all about that ! As Vanessa Hudgens, she's also a Californian goddess. Well you're wrong guys. You all remember her as Annie Wilson in 90210 Beverly Hills but actually Shenae Grimes is Canadian. And it might sounds old as fuck but I actually know her first from Degrassi : the Next Generation. She had then a way worst sense of style... That's what you get when you date Spinner ! Ah ! I'm team Liam by the way...

Californie. Californie. Californie.
C'est une obsession. J'aime les tenues inspirées par la Californie. Je raffole des shorts en jean taille haute. J'aime les crop tops. J'aime les maxiskirts. J'aime les bijoux en argent. J'ai les tops loose et les cardigans. J'aime les bottines en cuir. Et Shenae Grimes c'est tout ça ! Comme Vanessa Hudgens, elle est aussi une déesse californienne. Eh bien détrompez-vous. Vous la connaissez tous en tant qu'Annie Wilson dans 90210 Beverly Hills mais à la base Shenae Grimes est Canadienne. Et ça va peut être sonner hyper vieux mais je la connais personnellement de Degrassi : the Next Generation. A l'époque elle légèrement mauvais goût vestimentairement parlant... C'est ça aussi de sortir avec Spinner ! Je suis Team Liam au passage...

































Shenae Grimes now owns a clothing and jewellery line she started with her gorgeous model husband. 90210 times seem very old, I miss that show so much. I spent all my highschool years and early college years watching religiously this soap opera. I guess it played its role in my fascination towards California...

Shenae Grimes est aujourd'hui propriétaire d'une marque de vêtement et de bijoux qu'elle a lancé avec son magnifique mari mannequin. L'époque 90210 semble bien lointaine, ça me manque terriblement. J'ai passé toutes mes années lycée et début d'université à regarder religieusement ce soap opera. J'imagine que ça a joué un rôle dans ma fascination pour la Californie...



- Armelle De Oliveira

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Your notes are keeping this blog alive ! Thank you !