17/12/2015

BLOG | FAV POSTS OF 2015

Here it is. It's it time to know which blog posts you liked best this year. I really tried to blog more this year and I noticed you were more and more to read me. This fav posts of 2015 enables me to know what you like and then I will try next year to blog more about stuff you guys love.
C'est enfin l'heure de savoir quels sont les articles que vous avez le plus apprécié cette année. J'ai vraiment essayé de blogguer davantage cette année et j'ai remarqué que vous étiez de plus en plus nombreux à me lire. Cet articles sur vos posts préférés de 2015 me permet de cerner ce que vous aimez et de faire en sorte de blogguer plus l'année prochaine sur les choses que vous appréciez.

OUTFIT | CALL ME FRAN FINE


I am really thrilled that you guys liked my first proper outfit for the blog. I had an amazing time shooting it in Portobello, London with Amelia and Gladys. I was really shy and impressed by Amelia's professionalism, but they managed to calm me down and we laughed a lot.
Je suis vraiment hyper contente que vous ayez aimé mon tout premier look "pro". Je me suis vraiment éclatée à prendre ces photos à Portobello, à Londres, avec Amelia et Gladys. J'étais très timide et impressionnée par le professionnalisme d'Amelia, mais elles ont toutes les deux réussi à me calmer et me faire rire.


BEAUTY | DO IT YOURSELF HAIR GROWTH SPRAY


I had a lot of positive feedback and questions about that bottle spray. I feel like you want to know more about hair care for afro hair or curly hair or kinky hair. Well, natural and handmade hair care. I am thinking about shooting a video on my hair routine maybe to let you know more about my habits, the hair products I use, how I chose them, where I buy them etc. Keep posted ha
J'ai eu énormément de retour positif et de question au sujet de ce spray en bouteille. J'ai l'impression que vous souhaitez en savoir davantage au sujet de l'entretien des cheveux afro ou bouclés ou crépus. Ou tout simplement sur les produits naturels et faits-maison. Je réfléchis à faire une vidéo de ma routine capillaire et peut-être vous en dire plus sur mes habitudes, les produits pour cheveux que j'utilise, comment je les choisis, où je me les procure... Gardez un œil sur mon blog !


INSPIRATION | AFROPUNK NYC FESTIVAL


I worked so much on that one I am really glad you guys liked it as well. I had to go through half a dozen of Facebook photo albums, to take a look at hundreds of amazing photographs, I had to resort myself to only pic around thirty pics and not select every single one of them - they were all amazeballs. I am sincerely happy you liked them as much as I do.
J'ai énormément travaillé sur cet article et ça me va droit au coeur que vous l'ayez apprécié. J'ai dû parcourir la moitié d'une douzaine d'albums photos sur Facebook, regarder des centaines de photos superbes, et me raisonner à n'en choisir qu'une trentaine et ne pas toutes les publier. Je suis sincèrement contente que vous les aimiez autant que je les aime.


EVENT | #FASHIONFAIRINPARIS


Oh my oh my oh my I can't believe that one is among you favorite posts of 2015 ! I am so thankful - hi Doria - that I got invited to this event. I met empowering, strong and fierce black women. I had a really good time and learned a lot about make-up that day. I am so happy I could share that with you and that it received a warm welcome. It really hits home.
Oh punaise, je n'en reviens pas que ce post fasse parti de vos favoris de 2015 ! Je suis tellement reconnaissante d'avoir été invitée à l'événement, merci Doria. J'ai pu rencontrer des femmes exceptionnelles, fortes et fières d'être noire. J'ai passé un très bon moment et énormément appris au sujet du maquillage ce jour-là. Je suis contente d'avoir pu partager cette journée avec vous et que cela ait reçu un accueil chaleureux.



MUSIC | 2015 PART I PLAYLIST 


It is just cherry on the cake that you guys actually like to know what I play on repeat for months. It is amazing because - as a former emo/metal head/goth - I really have deconcerting music tastes. But you guys managed to keep up and seem to want more hey I hear you !
Ça c'est juste la cerise sur le gâteau. Savoir que d'autres personnes apprécient la musique que j'écoute, c'est pratiquement le but de ma vie. En tant qu'ancienne emo/metalleuse/gothique, j'ai toujours eu des goûts musicaux déroutants pour les autres. Mais vous arrivez à me suivre et semblez vouloir savoir ce qu'il y a d'autres dans mes répertoires musicaux...


I really - how many times did I say really in this post? - love where this blog is heading for 2016. I have the feeling that you're getting to know me more and want to know more. Well, if you like fashion, beauty and music, we are surely getting along ha !

Armelle De Oliveira

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Your notes are keeping this blog alive ! Thank you !